venerdì 8 agosto 2008

Ai du bei tochi de butéi veronesi d'argento e de oro....

Miei dolci butéleti, fradéi d'argento e de oro,

mi son mia tropo bona de parlar ben el vostro dialeto veronese, stao a Regiolo de Regio Emilia, ma ghi da saér che anca mi go un toco de sangue veneto. Ghé provo comunque a dirve che me piasì da mati. Vò dito prima che me mama l'e de Boscochiesanuova, e che mi so la neòda del marescialo dei Carabinieri de Soave de Verona... ghé son speso lì d'arente, el vao a catàr.

Volea dirve che voaltri si du bei butéi boni, chi me fa sempre tanta compagnia col vostro disco, le chitare, le cansoni e la musica che l'è fata de oro e de argento, l'é sempre un tochetin de paraiso terestre, anca quando stao en silensio;
scuséme, me despiàse davero, vel digo ancora, de no esar abastansa bona de parlar ben el veronese ma go proà lo steso, eco.

No desmenteghéve mai, mai e poi mai che ve voio ben, un ben grande, grande più del mondo, tanto, tanto ben. Me despiàse de no erve deto de persona l'altra sera a Casoni de Lusara quando se semo visti, che mi s'era originaria de Verona, ghera tropa confusion, trope buteléte, ma l'aréa fato volentieri, cari i mei du angioleti bravi.
Mi son tropo contenta de erghe le vostre firme, le tegno ben, sempre!

Proé voaltri du, adeso, a coresarme el scrito, su dai, butéi, feme contenta un po'!!! Anca se l'so che mi so mia mai stada tropo bona de parlar el dialeto, me fa piaser de erghe proà finalmente, de steso chi.

Se vedemo e parlemo ncora, presto!!! Spetéme!!! Ve baso!!!!


Elena

Nessun commento:

Posta un commento